Jó hírt közölt a Burger King

A vártnál jobb eredménnyel zárta a második negyedévet az amerikai Restaurant Brands International, a Burger King és a Tim Hortons anyavállalata, mivel eladásai növekedtek - derül ki a cég szerdán közzétett adataiból.
Szász Péter, 2017. augusztus 2. szerda, 18:04

A Burger King eladásai 4,0 százalékkal nőttek a második negyedévben az előző évihez képest. Ez felülmúlta az előzetesen jelzett 2,7 százalékos növekedést. A főleg Kanadában működő Tim Hortons (Kanada legnagyobb kávézólánca) eladásai ugyanezen időszakban 0,8 százalékos bővülést mutattak.

A Burger King eladásai különösen az Egyesült Államokban emelkedtek az április-júniusi időszakban.

Az anyacég adózott eredménye részvényenként az előzetesen várt 45 centnél magasabbra, 51 centre emelkedett, míg teljes árbevétele az előző évinél 9 százalékkal több, 1,13 milliárd dollár volt a második negyedévben.

A Restaurant Brands International Inc. több mint 23 ezer étteremmel rendelkezik a világ több mint 100 országában.

A Burger King és a Tim Hortons mellett a Popeyes márkanév is a Restaurant Brands Internationalhez tartozik.

A vállalat szerdán azt is bejelentette, hogy Spanyolországban is beindítják a Tim Hortons láncot.

Olvasson a magyar cégek eredményeiről!

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!

HOZZÁSZÓLÁSOK