bmw

05.
17.
06:40

Vastagon fogott a nagyágyúk ceruzája

A rendelkezésre álló 1 milliárd 395 millió forintnál csak drágább ajánlat érkezett, ezért eredménytelen lett a debreceni BMW-gyár északi bekötőútjára kiírt közbeszerzés. Ilyen még nem volt, pedig sokat nyert nagy cégek is tettek ajánlatot.

Szerző(k): Németh Géza
05.
13.
12:13

Nagy lépés: dugóban már átveszi a vezetést a Mercedes

A Mercedes első körben két modelljében, az S-osztályban és az EQS elektromos autóban kezdi el opcióként kínálni a 3-as szintű önvezető rendszert, amely elsősorban dugókban segítheti a vezetőt és egyelőre csak Németországban - írja az Autonews.

Szerző(k): Szász Péter
05.
13.
07:51

Fontos funkciók nélkül érkeznek az új BMW-k

Már korábban is hallani lehetett arról, hogy az autóipar úgy próbál úrrá lenni a chiphiányon, hogy a kocsikat bizonyos funkciók nélkül szállítják le a vevőknek és később pótolják azokat akár a szervizben akár szoftveres frissítéssel. Most a BMW tesz így, ráadásul a prémium kategóriás kocsikból egy nagyon fontos dolog hiányzik.

Szerző(k): Szász Péter
04.
26.
13:15

Vezércsere a magyar BMW-nél

Május elejétől Gombos Zoltánt nevezték ki a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatójának, aki a Prágába távozó Maciej Galanttól veszi át a feladatokat; az értékesítési vezetői feladatokkal Mester Andrást bízzák meg, szintén a jövő hónaptól.

Szerző(k): Csernátony Csaba
04.
21.
10:49

Várkonyi Gábor: senki ne gondolja, hogy az elektromos autózás majd olcsóbb lesz a benzinesnél

Amikor a Renault az egész vállalatcsoport kapitulációs összegének harmadát, mintegy 3 milliárd eurót kénytelen Oroszországban hagyni, vagy amikor zöld rendszámot kaphat egy 30 milliós új BMW (530e Xdrive), pedig épp csak 50-60 km-t képes elketyegni villanymotorral, akkor mindenféle kockázat nélkül állítható, hogy az autóipar őrült nagy bajban van. Mindenre nincs válaszunk, de a Napi.hu videós podcastjában Várkonyi Gábor autóipari szakértő minden fontos kérdésre válaszolt.

Szerző(k): Szabó M. István