csr

05.
30.
11:20
Ötvenmilliós beruházással támogatta Szikszót a Hell Energy

Ötvenmilliós beruházással támogatta Szikszót a Hell Energy

Társadalmi felelősségvállalási programjában a Hell Energy cégcsoport 50 millió forintos adományt adott át Szikszó városának tavaly karácsonykor, melynek köszönhetően most megvalósult a borsodi település új közösségi sportlétesítménye. A május végén átadott XIXO Bringa Kert a helyi családok, fiatalok számára biztosít új, színvonalas szabadidőeltöltési lehetőséget.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
17.
15:48
Az Alteo nem tud hibázni

Az Alteo nem tud hibázni

Ismét kiemelkedő negyedévet zárt az energiatermelésben és energetikai szolgáltatásokban utazó Alteo Csoport. A céget vezető ifj. Chikán Attila szerint az bizonyult jó döntésnek, hogy az eredeti célokon nem változtatva igazították a stratégiát a lehetőségekhez.

Szerző(k): Szabó M. István
04.
25.
08:00
Újít a Lidl: megváltozik az árufeltöltés a boltok polcainál

Újít a Lidl: megváltozik az árufeltöltés a boltok polcainál

Csúcstechnológiával tölti fel a polcokat a Lidl Magyarország: az áruházlánc egy internet alapú, automatizált rendelési rendszert, úgynevezett Auto Dispo-t vezet be áruházaiban, mely lehetővé teszi a napi értékesítéshez szükséges árumennyiségek optimális meghatározását és automatikus megrendelését. A legújabb innováció nem csak a hatékonyabb napi működést, a termékek optimális elérhetőségét, a gördülékeny beszállításokat támogatja, hanem lehetővé teszi, hogy tovább csökkenjen a keletkező élelmiszerfelesleg.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
14.
11:20
Kiss Gyöngyvér: a mi munkánk az, hogy megpuhítsunk vállalatokat

Kiss Gyöngyvér: a mi munkánk az, hogy megpuhítsunk vállalatokat

Ma CSR-re váltunk, és a Napi.hu idei éves társadalmi felelősségvállalási kreditjéből fogyasztva egy olyan témát próbálunk meg kellő mélységben kibeszélni, ami céges alkalmazottként talán fel sem tűnik, és amivel olykor csak a céges ünnepeken, rendezvényeken, összetartások alkalmával találkozunk. Pedig sokkal többször kellene. Legalábbis így véli a Napi.hu videós podcastjának mai vendége, a Good Impact anyukája, a Civil Impact Nonprofit Kft. alapító-ügyvezetője, Kiss Gyöngyvér.

Szerző(k): Szabó M. István
03.
31.
16:31
Drasztikus lépést jelentett be az Auchan Magyarország

Drasztikus lépést jelentett be az Auchan Magyarország

Húsvét után eltűnik az Auchan hazai áruházaiból a zöldség-gyümölcs, illetve a pékáru leméréséhez és hazaszállításához használt műanyagzacskó, az úgynevezett rollbag. Április 19-től a már eddig is kínált környezetbarát csomagolóeszközökben vihetjük haza az árut. Ezzel az áruházlánc a fenntarthatósági stratégiájának végrehajtásában úttörő lépést tesz, hiszen ezt a magyar piacon nem tette még meg egyetlenegy lánc sem - írta közleményében a kiskereskedő.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
26.
06:02
A vártnál is többen indultak az első természettudományos mesepályázaton

A vártnál is többen indultak az első természettudományos mesepályázaton

A több mint 500 pályamű közül választotta ki a díjazottakat a "TETT: Te és a természettudományok – mesés történetek” elnevezésű mese- és novellaíró pályázat zsűrije. "A pályázatok zöméből megkapó módon árad a természet erőteljes szeretete" – mondta ifj. Szántay Csaba, a Richter Gedeon kutatóprofesszora, a TETT ötletgazdája, a pályázat zsűrijének tagja, aki szerint ezt az ősi kapcsolódást még a mai digitális kultúra sem képes felülírni.

Szerző(k): Domokos Erika
10.
19.
18:25
Hatalmas átverés is megbújhat a fenntarthatóság kommunikációja mögött

Hatalmas átverés is megbújhat a fenntarthatóság kommunikációja mögött

A fenntartható és zöld finanszírozás óriási ütemben növekedett az utóbbi években, és a szakértők az elkövetkező időszakra még nagyobb mértékű emelkedést jósolnak. Ezzel azonban párhuzamosan nő a ún. zöldrefestés (greenwashing) kockázata is: sok vállalat hamis vagy félrevezető „zöld állításokat” kommunikál környezetvédelmi gyakorlatával, teljesítményével vagy termékeivel kapcsolatban. Így vált a zöldrefestés a befektetők egyik legnagyobb aggodalmává az elmúlt időszakban.

Szerző(k): Molnár Csaba
08.
04.
10:39
Pompás hírt közölt a Pöttyös Túró Rudi gyártója

Pompás hírt közölt a Pöttyös Túró Rudi gyártója

Négy évre szóló stratégiai partnerségi megállapodást jelentett be a FrieslandCampina Hungária és az Ökumenikus Segélyszervezet. A Pöttyös Túró Rudi és a Milli tejtermékek gyártója összesen 20 millió forinttal támogatja a Segélyszervezet munkáját.

Szerző(k): Herman Bernadett
06.
23.
12:00
Így készül a jövőre a magyar McDonald's

Így készül a jövőre a magyar McDonald's

„A múlt évben 6 milliárd forintot költött fejlesztésekre a hazai McDonald's" - többek között erről beszélt Égi Zsolt ügyvezető igazgató a Napi.hu-nak adott interjújában, amelyben szó esett még a terjeszkedésről, a "Jövő élménye" koncepcióról is és azt is elárulta, hogy van-e magyar "varázsszám".

Szerző(k): Csernátony Csaba
06.
10.
15:39
Leginkább arra van szükség, hogy a civilek megértsék a vállalatok szándékát

Leginkább arra van szükség, hogy a civilek megértsék a vállalatok szándékát

Az idei év a cégek számára az egészségfejlesztésről és a pandémia utáni kártalanításról szól – akár mentális értelemben is, de ebben az is fontos, hogy melyik cég hol tart a saját fenntarthatósági stratégiájában. Ez derült ki az ötödik alkalommal megtartott Good Impact Fenntarthatósági Vásáron, ahol szakmai előválogatáson átjutó civilszervezeti szolgáltatásokat kínálták megvételre a vállalati HR, PR és CSR projektek vezetőinek. A fórum házigazdáját, Kiss Gyöngyvért kérdeztük.

Szerző(k): Szabó M. István