Az Egyesült Királyságban az élelmiszerár-infláció a február 19-ig tartó négy hétben 17,1 százalékot ért el, szemben a januári 16,7 százalékkal, ami a legmagasabb szint a Kantar 2008-as adatfelvételének kezdete óta. Az áremelkedés azt jelenti, hogy az átlagos éves bevásárlás 811 fonttal (350 ezer forint) emelkedik.
Szerző(k): Horváth TiborA fenntartható és a környezetbarát működés, valamint az aktív szerepvállalás a klímaváltozás elleni küzdelemben mára alapvető elvárássá vált a versenyszférában is, amely egyre inkább tettekre sarkallja a vállalatokat. Egy vállalkozás ma már csak aktív és tevőleges környezeti és a társadalmi szerepvállalás mellett lehet sikeres.
Szerző(k): Napi.huA Lidl is tartós árcsökkentésbe kezdett, elsősorban az dermesztő szintre emelkedett árú termékeknél. Folytatást is ígérnek.
Szerző(k): Varga CsengeA magyar lakosságból 17075 fő válaszolt egy online kérdőívre, amiben felmérték, melyik élelmiszerláncot tartják a legdrágábbnak és melyiket a legolcsóbbnak ma Magyarországon.
Szerző(k): Varga CsengeAz Aldi után a másik német diszkontlánc is csökkenti a vajak árát. A Lidl további árcsökkentést is belengetett.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsA Lidl szerint a Tesco ellopta híres logóját, a sárga kört, ezért védjegy- és szerzői jogsértés vádjával fordult bírósághoz.
Szerző(k): Varga CsengeGyakorlatilag nincs olyan ágazat az országban, ahol ne lennének folyamatban az egyeztetések a fizetések emeléséről. Ezeknek a tárgyalásoknak a sikere ugyanakkor még kérdéses: az állami cégeknél a kezdeti lendület után holtpontra jutottak az egyeztetések, míg a fővárosi cégek többségénél már megvan az alku. A versenyszférában a társaságok nagy része tavasszal változtat a béreken, ám a meghatározó munkáltatóknál már folynak az egyeztetések, a tapasztalatok jobbak, mint korábban.
Szerző(k): Nagy KristófJelentős összeget spórolhatunk a Lidl Plus mobilapplikációval, amelynek használata új szintre emeli a bevásárlást. Kipróbáltuk a vezető hazai diszkontlánc telefonos alkalmazását és nem csalódtunk: már egy kisebb bevásárlásnál is jelentős megtakarítás érhető el az extra kuponok aktiválásával. Az applikáció használata ráadásul egyszerű, így az idősebbek is könnyen használhatják. Nem véletlen, hogy a vevők harmada már mobilon érvényesíti az extra kedvezményeket.
Szerző(k): Nagy KristófDigitális szórólappal és extra kedvezményekkel, promóciókkal reagál a Lidl a vásárlók átalakuló igényeire. Az infláció hatására sokkal jobban megnézik a vásárlók egy-egy termék árát, és az ár-érték arányt mérlegelve egyre többen a jó minőségű saját márkás termékeket keresik, de jobban figyelnek az akciókra, kedvezményekre is. Ezért a Lidl vásárlói a hagyományos, újságban meghirdetett akciókon felül is jelentős összeget spórolhatnak a Lidl Plus applikáció segítségével. Az áruházlánc ráadásul a törzsvásárlóknak egyedi kedvezményeket és nyereményjátékokat is elérhetővé tesz.
Szerző(k): Nagy Kristóf