mrsz

04.
06.
20:18
Ez már a reklámetikai kódex hatása: csökkentek a fogyasztói panaszok

Ez már a reklámetikai kódex hatása: csökkentek a fogyasztói panaszok

Már érvényesül a tavaly júniusban hatályba lépett Magyar Reklámetikai Kódex hatása, érezhetően csökkent a fogyasztói panaszok száma – tudta meg az Economx. A Magyar Reklámszövetség főtitkára szerint az elmúlt időszakban több reklámozónál és ügynökségnél volt belső tréning.

Szerző(k): Drávucz Péter
03.
20.
19:52
Jócskán megtépázta az infláció a médiapiacot

Jócskán megtépázta az infláció a médiapiacot

Hiába volt a nominális növekedés kétszámjegyű, az iparág reálértéke mégis csökkent.

Szerző(k): Zádori Bence
12.
01.
10:06
Hivatalos jó hír: jövőre sem kell megfizetni ezt az adót

Hivatalos jó hír: jövőre sem kell megfizetni ezt az adót

A Közlönyben megjelent rendelet szerint 2025. januárig nem kell reklámadót fizetni. A Magyar Reklám Szövetség üdvözli a döntést.

Szerző(k): Economx
11.
12.
10:35
Már napi 100 ezer adag meleg ételt is kiosztanak a népkonyhák

Már napi 100 ezer adag meleg ételt is kiosztanak a népkonyhák

A járvány és a háborúk miatt már napi 100 ezer adag meleg ételt is kioszt a mintegy száz nyilvántartott, népkonyhát működtető szolgáltató – értesült az Economx.

Szerző(k): Drávucz Péter
10.
18.
20:53
A reklámadó felfüggesztését kéri a kormánytól a reklámszövetség

A reklámadó felfüggesztését kéri a kormánytól a reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) azzal a kéréssel fordult a kormányhoz, hogy hosszabbítsák meg a reklámadó január 1-jéig tartó felfüggesztését a kialakult gazdasági válság miatt – tájékoztatta a szövetség kedden az MTI-t. Rogán Antal kabinetminiszter jelezte, a kormány megfontolja a kérést.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
15.
13:56
A reklámszakma a kataszigor átgondolására kéri a kormányt

A reklámszakma a kataszigor átgondolására kéri a kormányt

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei kérik a kormányt az új kata-törvény átgondolására, mert negatív dominóhatást idéz elő a kommunikációs iparágban is - adta hírül a szervezet.

Szerző(k): Domokos László
03.
24.
20:06
Így teljesített tavaly a magyar média- és kommunikáció piac

Így teljesített tavaly a magyar média- és kommunikáció piac

Növekedett a magyar média- és kommunikációs piac abszolút értékben tavaly, a járvány erőteljes jelenléte ellenére, a magyar médiaköltések egyharmada a globális digitális szereplőknél csapódott le - közölte a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a társszövetségekkel, partnerekkel közös közleményben.

Szerző(k): Szepesi Anita
06.
14.
19:40
MRSZ: aggasztó a pedofília és a nemi identitás kérdésének összemosása

MRSZ: aggasztó a pedofília és a nemi identitás kérdésének összemosása

A Reklámszövetség véleménye szerint a homoszexualitás és nemváltás tömegmédiában és reklámokban való megjelenítését ilyen mértékben és módon nem indokolt törvényileg szabályozni. A szervezet aggasztónak véli a bűncselekménynek számító pedofília és az alapvető emberi jognak számító szexuális orientáció összekapcsolását a reklám és média törvények módosító szövegtervezetében - derül ki a Magyar Reklámszövetség közleményéből.

Szerző(k): Szabó Dániel
01.
20.
20:06
Digitális oktatás: hátrányos helyzetű települések iskolái pályázhatnak segítségért

Digitális oktatás: hátrányos helyzetű települések iskolái pályázhatnak segítségért

Akár 2 millió forint értékű, a digitális oktatást segítő tablet-, valamint notebook csomaghoz juthatnak hátrányos helyzetű települések felső tagozattal rendelkező alapfokú oktatási intézményei a Telenor és a Magyar Református Szeretetszolgálat közös pályázatán. A technikai eszközök mellett a nyertes intézmények ingyenes, 30 órás akkreditált HiperSuli Digitális Módszertani Képzést is kapnak - közölte a Telenor és a Magyar Református Szeretetszolgálat.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
07.
30.
11:48
Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Ami pénzt nem az állam fizet ki, az a Google-nél és a Facebooknál landol

Hárompólusúvá vált a magyarországi médiapiac a bevételek eloszlása alapján 2018-ban, a trend idén folytatódik. A médiaköltések legnagyobb része kvázi egyetlen piaci szereplőnél koncentrálódik, a kormányközeli médiumokat összefogó Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnál. A második legnagyobb bevételt az olyan globális szereplők teszik el, mint a Facebook és a Google. A harmadik piaci tömb pedig a hagyományos független kiadóké, ügynökségeké - az utóbbiak azzal szembesülnek, hogy sokan vannak az eszkimók, de egyre kevesebb a fóka.

Szerző(k): Szabó Dániel