Hiába volt a nominális növekedés kétszámjegyű, az iparág reálértéke mégis csökkent.
Szerző(k): Zádori BenceA Közlönyben megjelent rendelet szerint 2025. januárig nem kell reklámadót fizetni. A Magyar Reklám Szövetség üdvözli a döntést.
Szerző(k): EconomxA járvány és a háborúk miatt már napi 100 ezer adag meleg ételt is kioszt a mintegy száz nyilvántartott, népkonyhát működtető szolgáltató – értesült az Economx.
Szerző(k): Drávucz PéterA Magyar Reklámszövetség (MRSZ) azzal a kéréssel fordult a kormányhoz, hogy hosszabbítsák meg a reklámadó január 1-jéig tartó felfüggesztését a kialakult gazdasági válság miatt – tájékoztatta a szövetség kedden az MTI-t. Rogán Antal kabinetminiszter jelezte, a kormány megfontolja a kérést.
Szerző(k): Szabó DánielA Magyar Reklámszövetség és társszövetségei kérik a kormányt az új kata-törvény átgondolására, mert negatív dominóhatást idéz elő a kommunikációs iparágban is - adta hírül a szervezet.
Szerző(k): Domokos LászlóNövekedett a magyar média- és kommunikációs piac abszolút értékben tavaly, a járvány erőteljes jelenléte ellenére, a magyar médiaköltések egyharmada a globális digitális szereplőknél csapódott le - közölte a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a társszövetségekkel, partnerekkel közös közleményben.
Szerző(k): Szepesi AnitaA Reklámszövetség véleménye szerint a homoszexualitás és nemváltás tömegmédiában és reklámokban való megjelenítését ilyen mértékben és módon nem indokolt törvényileg szabályozni. A szervezet aggasztónak véli a bűncselekménynek számító pedofília és az alapvető emberi jognak számító szexuális orientáció összekapcsolását a reklám és média törvények módosító szövegtervezetében - derül ki a Magyar Reklámszövetség közleményéből.
Szerző(k): Szabó DánielAkár 2 millió forint értékű, a digitális oktatást segítő tablet-, valamint notebook csomaghoz juthatnak hátrányos helyzetű települések felső tagozattal rendelkező alapfokú oktatási intézményei a Telenor és a Magyar Református Szeretetszolgálat közös pályázatán. A technikai eszközök mellett a nyertes intézmények ingyenes, 30 órás akkreditált HiperSuli Digitális Módszertani Képzést is kapnak - közölte a Telenor és a Magyar Református Szeretetszolgálat.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaHárompólusúvá vált a magyarországi médiapiac a bevételek eloszlása alapján 2018-ban, a trend idén folytatódik. A médiaköltések legnagyobb része kvázi egyetlen piaci szereplőnél koncentrálódik, a kormányközeli médiumokat összefogó Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnál. A második legnagyobb bevételt az olyan globális szereplők teszik el, mint a Facebook és a Google. A harmadik piaci tömb pedig a hagyományos független kiadóké, ügynökségeké - az utóbbiak azzal szembesülnek, hogy sokan vannak az eszkimók, de egyre kevesebb a fóka.
Szerző(k): Szabó Dániel