online

05.
17.
08:50

Fordulat a magyar áruházakban

A koronavírus-járvány kitörése óta először márciusban az online kiskereskedelem mérsékelte a teljes magyar kiskereskedelmi forgalmat, ami arra utal, hogy az emberek a karanténok után visszatérnek a boltokba.

Szerző(k): Komócsin Sándor
05.
06.
09:30

Távozik az Árukereső.hu éléről Rácz Csaba

Távozik az Árukereső.hu-tól Rácz Csaba ügyvezető igazgató, aki ebben a pozícióban 2013 óta dolgozott Magyarország legnagyobb ár-összehasonlító oldalánál.

Szerző(k): Domokos László
05.
04.
12:19

Palocsay Géza a Pepita.hu vezérigazgatója lett

Az egyik legelismertebb hazai e-kereskedelmi szakemberrel bővítette menedzsmentjét a Pepita.hu: Palocsay Géza, az Adevinta Hungary korábbi ügyvezetője a cég alapítóitól veszi át a platformhoz kötődő vezérigazgatói teendőket.

Szerző(k): Domokos László
05.
02.
06:43

Itt a második esély: leszakadt gombért, 60 százalékos kedvezmény

Márkás termékeket kínál az eredeti árnál jóval olcsóbban az eBay online piactér. Az Imperfects névre hallgató új felületen új, apróbb hibákkal rendelkező ruhákat, cipőket lehet vásárolni. A kezdeményezés célja, hogy egyre kevesebb divatcikk végezze a kukában: egy átlagos európai ugyanis évente 11 kilogramm ruhát, cipőt és egyéb szövetárutól szabadul meg. A kidobált ruhák pedig komoly környezetvédelmi problémát jelentenek.

Szerző(k): Csernátony Csaba
04.
28.
06:40

610 300 000 000 000 forint felé tartanak a vásárlók az amerikai piacon

Kilőttek az online költések és jelentős változásokat hozott az élelmiszer-vásárlási szokásokban a pandémia egy amerikai felmérés szerint. 2022-ben az elköltött összeg elérheti az 1 billió dollárt, ami rekordot jelentene az online kiadások történetében. Az élelmiszerekre költött havi összeg pedig megduplázódott az online vásárlásoknál.

Szerző(k): Csernátony Csaba
04.
26.
06:00

A kkv-k számára egyelőre reménytelen útvesztő az e-kereskedelem

Az online ügyintézésnél és vásárlásnál az idő és az egyszerűség a döntő, és ezeket egyelőre kevés kisebb cég tudja biztosítani. Ha a folyamat bonyolult vagy sok időt vesz igénybe, egyetlen kattintással megszakadhat, az adatok elemzése nélkül pedig a vállalkozás még csak azt sem fogja tudni, miért. Elmúltak tehát azok az idők, amikor egy kkv a garázsban barkácsolt rendszerrel is sikeres tudott lenni az online piactereken, nekik is szükségük van olyan ügyfélszolgálati technológiára, ami végig látja, segíti és elemzi a vásárló igényeit és választásait, hogy a vásárlás befejezett legyen és a vevők máskor is visszatérjenek.

Szerző(k): Molnár Csaba