A Seat fokozatosan városi mobilitási gyártóvá válik, miközben a CUPRA mint növekedő új brand, a prémium minőség irányába tart, a modellek között tehát transzparens transzformáció zajlik.
Szerző(k): Horváth TiborAz Építési és Közlekedési Minisztérium továbbra is megvonná a kedvezményeket a plug-in hibrid autóktól. Ha átmegy a módosítás, akkor jelen állás szerint körülbelül 38 ezer autós bukná a zöld rendszámot.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA lítiumóriás Albemarle részvényei a csúcspontjukhoz képest nagyjából 60 százalékkal zuhantak. A szakértő szerint a korábbi magas árfolyamot az attól való félelem indokolta, hogy nem lesz elég lítium, mára azonban megváltozott a narratíva.
Szerző(k): Vermes ÁdámA BYD igazgatósága 224 tárgyalási fordulót követően úgy döntött, hogy Szegeden építi fel első üzemét a kontinensen, amely hazánkban immár a hatodik autógyár lesz.
Szerző(k): Horváth TiborFolyamatosan nő hazánkban az elektromos hajtású járművek iránti kereslet. A Belügyminisztérium legfrissebb statisztikái alapján 82 277 gépkocsi közlekedik zöld rendszámmal a magyar utakon és ezzel párhuzamosan a rájuk szabott biztosításokat is keresik.
Szerző(k): EconomxA japán autógyártó nem titkolt célja, hogy belopja az amerikai piac szívébe a hibrid technológiát.
Szerző(k): EconomxA hónap elején robbant a bomba, hogy a kormányzat megelégelte a zöld rendszámokkal kapcsolatos visszaéléseket, és hamarosan kizárhatja a plug-in hibrideket a zöld rendszám használatára jogosult gépjárművek közül. Bár egyelőre nincs hír a társadalmi egyeztetésről, az Economx a Pulzus közvélemény-kutató segítségével megvizsgálta a közvélemény álláspontját a kérdésben.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaSúlyos milliókat bukhatnak a plug-in tulajdonosok, ha lekerül az autókról a zöld rendszám, ám a szakértő szerint az állami beavatkozás oka többek között pont az, hogy a hibridek gazdái nem voltak elég progresszívak. Piaci körkép a minisztérium és a Totalcar újságírójának válaszaival.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaA Lamborghini luxusautói sem lesznek már a régiek: a vállalat úgy döntött, hogy az utolsó gázüzemű jármű eladása után kizárólag hibrid, plug-in hibrid, valamint teljesen elektromos autók gyártásába kezd.
Szerző(k): Fogarasi Kitti