Tíz utazási tanácsadót vizsgált a Pest Vármegyei Főügyészség. Megtudtuk, hogy a független utazási tanácsadó a tanácsadáson túl az utazás teljesítéséért felelősséggel nem tartozik.
Szerző(k): Drávucz PéterA világsztár amerikai énekesnő esete a legújabb példa arra, hogyan küzd az Európai Unió digitális jogszabályainak alkalmazásával.
Szerző(k): Horváth TiborKét sportág is erős katalizátora lehet a reklámbevételeknek.
Szerző(k): K. O.Már érvényesül a tavaly júniusban hatályba lépett Magyar Reklámetikai Kódex hatása, érezhetően csökkent a fogyasztói panaszok száma – tudta meg az Economx. A Magyar Reklámszövetség főtitkára szerint az elmúlt időszakban több reklámozónál és ügynökségnél volt belső tréning.
Szerző(k): Drávucz PéterMere néven nyitna Magyarországon is üzleteket az orosz Szvetofor kiskereskedelmi lánc. A főként élelmiszereket és mindennapi használati cikkeket árusító, olcsóságáról híres „fapados” áruház három éven belül 200 üzletben szeretne 700 millió eurós forgalmat elérni hazákban. Többek között azzal, hogy húsz százalékkal alámegy a versenytársaknak. De mégis hogyan lehetséges ez, és egyáltalán mi ez a Mere, honnan jön és hova megy?
Szerző(k): Hercsel AdélA Samsung, a Honor és a Xiaomi, amelyek a háború kezdete után megtagadták termékeik oroszországi reklámozását, sosem látott iramban indították újra a reklámtevékenységet. Már csak az ellátás akadozik.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAz Európai Bizottság közleménye szerint van egy réteg, ahol ötből négyen nem tartják be a szabályokat.
Szerző(k): Zádori BenceMegvan a Hell új arca, a több mint 60 országban elérhető márka legújabb globális kampányában napjaink egyre ismertebb színészét, Michele Morronét láthatjuk. Az olasz színészt főleg a netflixes 365-filmek főszereplőjeként és a Dolce & Gabbana-kampány arcaként ismerhetjük.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Pfizer most először vett reklámidőt az NFL döntőjének félidejében, a klipjükben feltűnt a Nobel-díjas magyar tudós is.
Szerző(k): Economx