reklámok

05.
05.
11:00
Kivégezné az unió a Facebook és az Instagram célzott hirdetéseit?

Kivégezné az unió a Facebook és az Instagram célzott hirdetéseit?

Az Európai Adatvédelmi Testület (EDPB) napokban elfogadott kötelező véleménye hatalmas változásokat hozhat a viselkedésalapú reklámozás terén, amikor is felhasználókat internethasználatuk közben nyomon követik, és így küldenek nekik célzott reklámokat. Az Economxnak nyilatkozó szakértő szerint a nagy online platformok várhatóan újragondolják, miképp is közvetítsék személyre szólóan a hirdetők üzeneteit.

Szerző(k): Drávucz Péter
05.
02.
21:33
Mentálhigiénés döntés: korlátozzák a szerencsejátékokat és azok reklámjait

Mentálhigiénés döntés: korlátozzák a szerencsejátékokat és azok reklámjait

A módosítások Bulgáriában betiltják a szerencsejáték-reklámokat minden sugárzott és nyomtatott médiában, beleértve a weboldalakat és a sporttermékeket is.

Szerző(k): Horváth Tibor
04.
19.
10:25
Brutálisan nyereséges a Netflix, özönlenek hozzájuk az előfizetők

Brutálisan nyereséges a Netflix, özönlenek hozzájuk az előfizetők

A streamingszolgáltató óriás szerint jól indult a 2024-es év, mivel a nettó nyereség 79 százalékkal 2,3 milliárd dollárra ugrott, felülmúlva az elemzői várakozásokat.

Szerző(k): Horváth Tibor
04.
06.
20:18
Ez már a reklámetikai kódex hatása: csökkentek a fogyasztói panaszok

Ez már a reklámetikai kódex hatása: csökkentek a fogyasztói panaszok

Már érvényesül a tavaly júniusban hatályba lépett Magyar Reklámetikai Kódex hatása, érezhetően csökkent a fogyasztói panaszok száma – tudta meg az Economx. A Magyar Reklámszövetség főtitkára szerint az elmúlt időszakban több reklámozónál és ügynökségnél volt belső tréning.

Szerző(k): Drávucz Péter
10.
18.
10:18
Elon Musk leszámol a kéretlen reklámokkal

Elon Musk leszámol a kéretlen reklámokkal

Új előfizetési rendszert tesztel a milliárdos közösségi platformján.

Szerző(k): Economx
09.
21.
15:10
Eltéríthetőek-e a hirdetési pénzek egy új mérési módszerrel?

Eltéríthetőek-e a hirdetési pénzek egy új mérési módszerrel?

A globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.

Szerző(k): K. G.
07.
03.
09:45
Fizet vagy reklámokat néz – nem lesz más lehetőség

Fizet vagy reklámokat néz – nem lesz más lehetőség

A videómegosztó platform egy új szigorítást tesztel, amely szerint a felhasználók három videót nézhetnek meg a reklámblokkolóval, aztán letiltják a fiókját.

Szerző(k): Horváth Balázs
06.
15.
06:07
Két héten belül átlátható lesz az influenszerek reklámozása

Két héten belül átlátható lesz az influenszerek reklámozása

Június 30-án hatályba lép az új reklámetikai kódex, számos fontos újítással bír majd, az egyik vadonatúj szakasza: a „Reklámozás influenszerrel”. Helyretették, hogy miképp kell értelmezni az influenszereket és a velük történő üzleti együttműködéseket.

Szerző(k): Drávucz Péter
02.
09.
18:14
Sztáráradatra és humoros reklámokra épít a vasárnapi Super Bowl

Sztáráradatra és humoros reklámokra épít a vasárnapi Super Bowl

Az élő rocklegenda Ozzy Osbourne és Billy Idol a Workday vállalati rocksztárokról szóló reklámjában szerepelnek, a rapper Jack Harlow pedig a Doritos reklámjában tűnik majd fel, humoros és önironikus hangon, miközben a Kansas City Chiefs a Philadelphia Eagles ellen küzd a National Football League bajnoki címéért.

Szerző(k): Horváth Tibor

Országszerte bővítette hálózatát az ORLEN (x)

A piacra lépése óta eltelt 16 hónapban közel 140 töltőállomást nyitott a vállalat Magyarországon.