Egy kultikus magyar márka, a Pöttyös Túró Rudi került Magyarország első márkaértékrangsorának az élére - számolt be közleményben kutatásai eredményéről a B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet -, vagyis a Friesland által felépített márka rendelkezik a legerősebb hazai márkaközösséggel, megelőzve a Coca-Colát és a Danone-t. A kiskereskedelmi szektor vezető márkája a Tesco, az info- és telekommunikációs piacé a Nokia, a pénzügyi szektoré a 12. helyezett OTP lett. Az ezerfős reprezentatív felmérés négy, egyenlő súlyú dimenzió alapján értékelte a vizsgált márkákat: az adott márkához való kötődés erőssége, az azonosságtudat, a márkaközösség rítusai és hagyományai, valamint a közösségi felelősség. A válaszadók 64 százaléka a Pöttyös Túró Rudi márkához érezte legközelebb magát, 51 százalékuk pedig leginkább a Pöttyös Túró Rudi fogyasztóival tud azonosulni. Az egyik legismertebb szlogennek a Coca-Cola jelmondata bizonyult (55 százalék) és erről a márkáról gondolták messze a legtöbben - a válaszadók 85 százaléka -, hogy fel tudnák idézni a logóját.