Kenyeres fivérek, Zoltán és Imre
Élelmiszeripar

Becsült vagyon: 7,2 milliárd

Cégük olajos magvak pörkölésével, csomagolásával és forgalmazásával foglalkozik. A vállalkozás fő célja, hogy állandóan jó minőségű, az egészséges táplálkozási igényeket kielégítő, kedvező árú, így mindenki számára elérhető csemege magvak kerüljenek a fogyasztók asztalára.

Az 1990-től működő és azóta is száz százalékban magyar tulajdonú, évről évre dinamikusan fejlődő cég az elmúlt hét évben környezete számára is látványos fejlődésen ment keresztül. Az induláskor még csupán öt-tíz főt foglalkoztató családi vállalkozás ma már közel 450 dolgozó alkalmazásával igen korszerű és modern élelmiszer-ipari vállalattá nőtte ki magát. Az egyre növekvő bel- és külföldi piac, valamint a korunkra jellemző kiélezett piaci verseny megkövetelte a gyártóüzem bővítését csakúgy, mint a legmodernebb technológia adaptációját és a legszigorúbb egészségügyi követelményeknek is megfelelő minőségbiztosítási rendszer kiépítését. A társaság olyan eljárásokkal, nyersanyagokkal és modern gépparkkal dolgozik, amelyek a legigényesebb elvárásoknak és legszigorúbb követelményeknek is megfelelnek.

A Mogyi Kft. a magyarországi piaci részesedését tekintve meghatározó szerepet tölt be, a csemege magvak termékkategóriában több terméke is piacvezető. Ilyen közkedvelt termékek a Mogyi Micro Pop, a pörkölt sós pisztácia, a földimogyoró, a héjas napraforgó és a tökmag. A Mogyi számos terméket elsőként ismertetett meg a fogyasztókkal, és ezeket a finom magvakat snack áruként tette mindenki számára elérhető csemegévé. Exporttevékenysége révén ma a Mogyi márka már húsz országban van jelen. Folyamatosan változó, bővülő kiszerelés- és termékkínálatával, valamint 2010-től már édesipari termékekkel is igyekszik maximálisan megfelelni a piaci kihívásoknak.

A Mogyi Kft. jelenleg 55 fajta termékét a piaci igényekhez igazodva 76-féle kiszerelésben forgalmazza.