Budapestet Cannesban hozza helyzetbe a BBR

Budapestet, mint Európa innovációs fővárosát mutatja be a Budapest Business Region (BBR) a világ vezető ingatlanos vásárán a cannes-i MIPIM-en.
NAPI Online, 2009. február 23. hétfő, 16:30
Fotó:

Minden eddiginél kiélezettebb versenyre készülnek a városok a világ vezető ingatlanos vásárán a cannes-i MIPIM-en, ahol  Torontotól Moszkváig több tucat metropolisz mutatkozik be a befektetőket a filmfesztiválról ismert cannes-i Palais de Festivals kiállítócsarnokaiban.  Budapest és környéke, mint Európa  hetedik legnagyobb régiós központja, a Budapest Business Region (BBR) marketing klaszter közreműködése eredményeként ezúttal kiemelt hangsúlyt kaphat a rendezvényen, ahol a főváros, az állam és a fejlesztők széleskörű összefogásával megvalósuló 150 négyzetméteres Budapest standon az innováció, és a Duna kínálta lehetőségek kerülnek fókuszba. 
Az összefogás célja nem kevesebb, minthogy Budapestet és környékét Európa innovációs központjává emeljék. Az eredetileg hattagú  (DunaCity, Talentis Zrt., BD PArk Ingatlanfejlesztő Zrt., FHB Ingatlan Zrt., Európa Ingatlanbefeketetési Alalp, Aera Property marketing), mára 20 nagy céget tömörítő BBR a fővárosi önkormányzattal, az ITD Hungaryvel és Bajnai Gordon gazdasági miniszterrel közösen lép föl annak érdekében, hogy  a vezető világcégek döntéshozóit rávegyék, hogy régiós központjaikat Budapestre telepítsék - hangzott el a BBR, a  főváros és az ITDH közös sajtótájékoztatóján. 
A cannes-i megjelenés 80 milliós költségét a Studio Metropolitanan keresztül a főváros 26 millió forinttal, az ITDH 4 millóval támogatja, a fennmaradó részt az üzleti szféra biztosítja.  

HOZZÁSZÓLÁSOK