Minden eddiginél kiélezettebb versenyre készülnek a városok a világ vezető ingatlanos vásárán a cannes-i MIPIM-en, ahol Torontotól Moszkváig több tucat metropolisz mutatkozik be a befektetőket a filmfesztiválról ismert cannes-i Palais de Festivals kiállítócsarnokaiban. Budapest és környéke, mint Európa hetedik legnagyobb régiós központja, a Budapest Business Region (BBR) marketing klaszter közreműködése eredményeként ezúttal kiemelt hangsúlyt kaphat a rendezvényen, ahol a főváros, az állam és a fejlesztők széleskörű összefogásával megvalósuló 150 négyzetméteres Budapest standon az innováció, és a Duna kínálta lehetőségek kerülnek fókuszba. Az összefogás célja nem kevesebb, minthogy Budapestet és környékét Európa innovációs központjává emeljék. Az eredetileg hattagú (DunaCity, Talentis Zrt., BD PArk Ingatlanfejlesztő Zrt., FHB Ingatlan Zrt., Európa Ingatlanbefeketetési Alalp, Aera Property marketing), mára 20 nagy céget tömörítő BBR a fővárosi önkormányzattal, az ITD Hungaryvel és Bajnai Gordon gazdasági miniszterrel közösen lép föl annak érdekében, hogy a vezető világcégek döntéshozóit rávegyék, hogy régiós központjaikat Budapestre telepítsék - hangzott el a BBR, a főváros és az ITDH közös sajtótájékoztatóján. A cannes-i megjelenés 80 milliós költségét a Studio Metropolitanan keresztül a főváros 26 millió forinttal, az ITDH 4 millóval támogatja, a fennmaradó részt az üzleti szféra biztosítja.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.