A Masterplast Kft. a kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére az első félévben is növelni tudta bevételét, forgalma a 2011. január-júniusi időszakban 2,865 milliárd forint volt, ez 2,5 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.
.
Pécsi László, a Masterplast Kft. anyavállalata, a Masterplast Nyrt. közép-európai régiójának vezetője úgy látja, elégedettségre adnak okot az első félévi eredmények, hiszen úgy sikerült bővülést  produkálni, hogy a  KSH adatok szerint az első négy hónapban a hazai építőipar termelése az egy évvel korábbihoz képest 9,6 százalékkal csökkent.

Bár a forintban mért bevétel növekedésében az exporttevékenység miatt szerepet játszott a hazai deviza gyengülése is, a bővüléshez hozzájárult az is, hogy mind a lakosság, mind a közintézmények és a vállalatok egyre tudatosabban tervezik meg építési, felújítási beruházásaika - hangsúlyozza Pécsi László.

A tapasztalatok és partnerek visszajelzései alapján is sokan érdeklődnek a fűtési költségeket csökkentő fejlesztések iránt, azonban a potenciális beruházók jelentős része kivár, bízva a pályázati források megjelenésében. Éppen ezért lenne minél sürgősebb a spórolni vágyók, illetve a hazai szigetelőanyag gyártók és forgalmazók számára is, ha megnyílnának a források az energetikai felújításokat tervezők előtt - tette hozzá.