Most gyakorlatilag két lehetőség áll a megmaradt felhasználók előtt: vagy kifizetik a havi 1999 forintos előfizetési díjat (negyedéves és féléves előfizetéseket fognak bevezetni) vagy végleg elhagyják a citromailes rendszert, és keresnek maguknak egy másik levelezőplatformot – számolt be róla a PCWorld.

A változásokkal együtt jár majd az is, hogy február végétől teljesen el fognak tűnni a reklámok a Citromail felületéről, ami egyébként mobilkompatibilissé válik (ezzel együtt eltűnik a dedikált mobilalkalmazás), sőt és 10GB-nyi tárhelyet is kapnak a felhasználók.

Az előfizetéses rendszert minden felhasználónak április 12-ig van lehetősége aktiválni. A Fjordmail International tájékoztatása arról nem szól, hogy mi történik azzal, aki ezt elmulasztja, de egészen bizonyosan nem fogja majd elérni saját profilját és ezáltal a beérkező leveleit.