Két nap múlva tárcaegyeztetésre kerülhet a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás liberalizációjáról szóló kormányrendelet. A tervezet szerint a bónus-malus rendszert kiterjesztenék a haszongépjárművekre is, ám kevésbé szigorúan, mint a személygépkocsiknál- értesült a NAPI Gazdaság. A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási rendszer liberalizációjának bizonyos passzusai már szeptembertől hatályosak lesznek, míg mások jövő év január elsején lépnek életbe. Ősztől ugyanis életbe kell lépniük azoknak a rendelkezéseknek, amelyek alapján a biztosító társaságok megállapítják a jövő évi tarifákat.
Az áldozatok száma napról napra emelkedik, több tíz milló forintot is kérnek válságdíjként.
A pénzintézet 65,5 milliárd forint általános tartalékot képez és 150 milliárd forint osztalékot fizet.
Magyarországon a 2020/21-es tanévben az általános iskolában átlagosan 13 nyelvi órája volt egy diáknak, ami az uniós tagországok között az egyik legalacsonyabb. A középiskolai oktatásban sem jobbak a számok.