A Kreatív Csoport gondozásában zajló Hipnózis Kreatív Reklámversenyen a nevezett 111 pályamunka közül negyven kapott elismerést az április 17-én tartott gálán. A pályázók fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámokat neveztek film, sajtóhirdetés, indoor/outdoor megjelenés, banner, website, online film és egyéb kategóriában, valamint díjaztak DM, esemény és egyéb kategóriában. A Kirowski söpörte be a legtöbb díjat az idei Hipnózison, így ez a cég vehette át az év ügynökségének járó díjat. Az ügynökség összesen 12 pályamunkát nevezett a versenyre, ezeknek a fele dobogós lett a maga kategóriájában. Az összesítés szerint ugyan a DDB küldte be a legtöbb – összesen 15 – nevezést, a rangsorban a második helyet foglalják el a három első helyezéssel. Mint ismert, ez a két ügynökség a tavalyi Hipnózison is sikerrel szerepelt, ugyanis a DDB volt az év ügynöksége, a Kirowski pedig az év kreatív termékének járó elismerést vehette át. A Hipnózison átadták az év reklámjáért járó elismerést is, amelyet idén a Zelmer Consult kapott meg.