A cég a közelgő labdarúgó világbajnokságnak is köszönhetően valamennyi piacán - Ázsiában, Észak- és Latin-Amerikában, sőt Európában is - növelte értékesítéseit; az árbevétel éves összevetésben 12 százalékkal, 6,63 milliárd euróra nőtt. A profitnövekedést a cég annak ellenére érte el, hogy a negyedik negyedévben - mindenekelőtt a Reebok megvásárlásával kapcsolatos költségek miatt - 4 millió euró nettó nyereséget kellett elkönyvelnie. A 3,8 milliárd dolláros akvizíció egyelőre nem tűnik egyértelműen jó üzletnek: 2005 utolsó negyedévében - dollárban számolva - a Reebok-megrendelések összege 24 százalékkal csökkent (a cég egészének rendelésállománya még így is 15 százalékkal nőtt). A tőzsde mindenesetre bizakodó: az Adidas részvényárfolyama az elmúlt 3 hónapban 13 százalékkal emelkedett.