A német autógyártó jó ideje motorgyártást és autó összeszerelést végez Magyarországon, ez azonban az újonnan vásárolt telekrészen megvalósuló beruházást követően egy komlexebb tevékenységgé alakul át. Ezzel a győri üzem az eddigieknél is fontosabb szerepet kap, a karosszériagyártással és a festőüzemmel együtt komplett autógyártás kezdődhet Magyarországon. Ha igazak a német Automobilwoche értesülései, akkor Magyarország a jövőbeni autógyártás lehetőségét az amerikai konkurencia elől happolta el, hiszen korábban ez a két gyártási helyszín versenyzett egymással. A magyarországi gyártás mellett szólt, hogy igen erős beszállítói struktúrával rendelkezik, és megfelelő szakembergárda áll rendelkezésre mind a gyártást mind a fejlesztést illetően, míg az amerikai helyszín a nem megfelelő beszállítói kör és a jóval magasabb munkabérek miatt vérzett el. A konszern Győrben 174 hektárról 369 hektárra bővítette a birtokában lévő telkek méretét, eddig azonban nem volt egyértelmű a mintegy 24 millió euróból megvásárolt telek hasznosítása. Az új telekrész egy korábbi katonai terület és egyelőre természetvédelmi besorolás alá tartozik, de a vállalat ígéretet kapott arra, hogy ezt a besorolást megváltoztatják.