Harmincmillió forint bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az Antenna Hungária Zrt.-re (AH), mert megtévesztőnek találta a MinDigTV Extra csomagokat népszerűsítő reklámokat.
Az AH azzal folytatott tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot, hogy egyes reklámokban a fogyasztók valótlan információkat kaptak az általuk fizetendő költségekről, mivel több hirdetésben nem szerepelt az a fontos információ, hogy a
kínált kedvezményes ár a hűségidőnek csak az első néhány hónapjában fizetendő összeg. Egyes reklámokban megjelent üzenet ezen kívül azt a benyomást kelthette a fogyasztóban, hogy a szerződéskötést követően csak a kedvezményes havidíjat kell havonta kifizetnie, emellett más fizetési kötelezettség nem terheli. Ez azonban nem volt igaz, mert a jelentősebb mértékű aktiválási díjat is fizetni kellett, illetve a fogyasztónak a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges dekódret vagy CA modult kellett vásárolnia, amely tény szintén nem szerepelt a tájékoztatásokban.
Legolvasottabb
Németország borítja az uniós olajembargót, külön tiltást vezetnek be
Orosz földgáz: Brüsszel enged, de Magyarország megütheti a bokáját

Országos naperőmű-boomot jelentett be az MVM Csoport

EU-jóslat: az év második felében kapják a nyakukba a magyarok a feketelevest

Terhet kaphat a nyakába a MOL, megadóztatnák az orosz olajat a szomszédban
Menekítik az ukrán katonákat az Azovsztalból, nem tud jobb megoldást a védelmi minisztérium

Látványos változás jön a boltokban május 28-tól

Megjött az orosz válaszlépés a finn NATO-csatlakozásra
