A NAPI Gazdaság cikke Egyelőre nem tudni, hogy a tavalyi évet 12,6 milliárd eurós forgalommal záró vállalat hol nyitná meg egységét. A NAPI Gazdaság információi szerint az Andrássy úton kapna helyet a luxusáruház, de lehetséges helyszínek között van az ugyancsak budapesti Deák Ferenc utca. Az azonban biztos, hogy a több mint ötven luxusmárkát birtokló vállalat a zászlóshajójával, a Louis Vuittonnal jelenne meg a magyar piacon. Információink szerint a társaság az Andrássy útra menne, amely már több luxus-lakásfelszerelési és -divatüzletnek ad otthont. Szóba jöhet még az áruháznyitásnál a Deák Ferenc utca is, ahol most a legnívósabb márkának a Hugo Boss és a Max Mara számít. Kérdéses az is, hogy a franciák mekkora áruházat szeretnének. A Louis Vuitton Moët Hennessyt 1987-ben alapították luxustermékek kereskedelmére. A cég portfóliója folyamatosan gyarapodott. Mára 1700 üzlettel és a 56 ezer alkalmazottal működik a társaság. Az LVMH érdekelt az ital-, a divat-, a parfüm-, az óra-ékszer és a kereskedelmilánc-piacon. Tavalyi forgalma 12,6 milliárd euró volt, amely 6 százalékkal növekedett az előző évhez képest. Idei első féléves forgalma 10 százalékos bővülés mellett 6,1 milliárd euróra rúgott. A Louis Vuitton mellett a Burberry is érdeklődik a magyar piac iránt. Az angol luxusmárka csaknem 400 üzletet működtet világszerte, zömét a Távol-Keleten. Információink szerint a vállalat korábban kinézte magának az ugyancsak az Andrássy úton lévő Divatcsarnokot. Az épületre a Kincstári Vagyoni Igazgatóság azonban egyelőre nem írta ki a pályázatot, így a cégnél akár szóba jöhet a Deák Ferenc utca is. A Peek & Cloppenburg viszont a hírek szerint a Váci utcába megy. A prémium kategóriás márkákat forgalmazó német üzletlánc nyilvánvalóan olyan helyre igyekszik, ahol a jó nevű üzletláncok már jelen vannak. (A Váci utcában nyitott boltot a Zara, a H&M, a Mango és a Promod.)
QP | Quality Placement