A vállalatcsoport arra kéri ügyfeleit, hogy aki teheti, mobilapplikáción keresztül adja meg a mérőóra állását. A hétfőtől életbe lépő korlátozó intézkedéseknek megfelelően 2021. március 8-tól ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.On valamennyi ügyfélszolgálati irodájában.

Az ügyfelek hétfőtől várhatóan március 22-ig a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. Mivel a következő időszakban sokan dolgoznak és tanulnak otthonról, a tervezett üzemszünetek számát - megvizsgálva azok lehetőségét - csökkenti a társaság. Emellett arra kérik az ügyfeleiket, hogy mérőóráik állását a digitális csatornákon keresztül adják meg.

QP | Quality Placement

Az E.On azt üzeni az ügyfeleknek, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton (www.eon.hu/ugyintezes), ahol többek között az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők: