Az elmúlt években jelentősen előretörtek a hordozható gépek a hazai PC-piacon, és a második notebookjukat kereső vevők már nem az árat tekintik elsődleges szempontban, hanem a jobb minőséget - idézi a Világgazdaság Poros Gábort, a Fujitsu Siemens magyar leányvállalatának ügyvezető igazgatóját. Az üzleti vásárlók piacán a kis- és középvállalkozások a legaktívabb vevők, de a szállítók bíznak a nagy cégek visszatérésében is. Egy felmérés szerint a vállalatok 85 százalékánál használnak hordozató számítógépeket, amelyekkel szemben a legfontosabb elvárás - a könnyű hordozhatóság mellett -, hogy a megbízhatóak legyenek, illetve képeseket legyenek az internetezésre és videózásra. A Fujitsu Siemens saját márkaboltot nyit Budapesten, de nem adja fel a viszonteladókon keresztül értékesítést sem. Új üzleti notebookjait a legújabb elvárásokhoz igazítva dobja piacra.