A Media Markt szokás szerint kreatív ötlettel jelent meg; június 1. és 11.-e között tippjátékot szervez. Minden 10 ezer forint feletti vásárlásnál szelvényt kap a vevő, amelyen megtippelheti, melyik két ország csapata jut a fináléba. Aki helyesen tippel visszakapja a készülék árát.

Szánthó Balázs koncepciómenedzser arra számít, hogy a vevők a fogadóirodák esélyességi sorrendje alapján töltik ki a szelvényeket. Így jellemzően sokan nyernek majd. Az akció érdekessége, hogy a 10 ezer forintos vasaló és a félmilliós 3D tévé után is jár a pénzvisszatérítés.

Az Electro World a hetekben kezdett új kampányba, ami a teljes árukészletet érintette, benne a lapos tévéket is. A kampány most futott ki, így újabb akciók várhatók.

A hiperek is belehasítanak majd a tévé forgalomba, ám az egyik legnagyobb akciózó az Auchan egyelőre hallgat a jövő héten induló akcióiról.

A hiperek jelentős konkurenciát támasztanak az elektronikai áruházaknak, szűk választékkal, ám kategória gyilkos árakkal dolgoznak.

Az Euronics elsősorban áruhitelekkel "dolgozik" rá a piacra, Rohrböck András, a cég ügyvezető igazgatója lapunknak elmondta, úgy látja, hogy a nagy képernyős, 40 col feletti (házimozizásra is alkalmas) készülékek vonzák igazán a vevőket, ám ezek ára 200 ezer forint körül mozog. Ilyen összegnél pedig szükséges a banki segítség.

Ezen kívül a cég futó akciói között szerepel a pénzvisszafizetés is, az ügyvezető igazgató ezt külön nem emelte ki, mint mondta ilyenkor a piacon sokan alkalmazák ezt a marketing technikát.

Az ügyvezető elmondta, a vb rendszerint egybe esik a hűtőszezonnal, így a hűtőszekrények vásárlását is szeretnék akciókkal támogatni.

A Saturn is az áruhitelek erősítésében látja a forgalom növekedés támogatását. Balogh Péter koncepciómenedzser lapunknak elmondta június 7-től 10, vagy 20 hónapos futamidejű 0 százalékos THM-es áruhiteleket kínálnak, bizonyos termékekre viszont a 30 hónaposok is élnek.
QP | Quality Placement