A Napi Gazdaság csütörtöki számának cikke
Az Oroszországból érkező 136 személyes chartergépek szinte az egész szezonban százszázalékos kapacitáskihasználtsággal üzemeltek, a Németország nagyvárosaiból − Düsseldorfból, Hamburgból, Frankfurtból és Drezdából − érkező menetrendszerű járatok kihasználtsága pedig 80 százalék körül alakult. Az Air Baltic légitársaság Rigából érkező, 50 utas szállítására alkalmas gépei általában 70 százalékban voltak tele, igaz, a járatok idén közlekedtek először.
Papp Gábor, Hévíz polgármestere a Zalai Hírlapnak úgy nyilatkozott, hogy az utasszám folyamatos növelése mellett a teherforgalmat is szeretnék újraindítani, a légi bázist övező mintegy 200 hektáros területen pedig ipari parkot terveznek. A fejlesztéseket pályázati forrásokból és vállalkozói tőkéből kívánják megvalósítani. A polgármester szerint a továbblépés alapfeltétele, hogy a repülőtér, illetve az itt lévő felépítmények tulajdonviszonya mielőbb tisztázódjon. (A légi bázis évente mintegy 300 ezer utas fogadására lenne képes.)
Legolvasottabb

Így szúrhat ki minket a NAV a sok százezer adózó közül, érdemes tudni róla

A Mol is elengedi az orosz olajat, már belevágnak a leválásba

A nyugdíjakhoz is hozzányúlnának Matolcsyék

Újabb hírek érkeztek Putyin egészségi állapotáról

Pakson megjelentek az amerikaiak, hogy kiváltsák az orosz fűtőanyagot

Kétségbeesettnek tűnő lépés az oroszoktól
Tavaszi vidámsággal zárta a hetet a budapesti tőzsde
