A cégcsoport fókuszáltan a könyvek, az olvasás és a kultúra népszerűsítését tűzte ki célul. Emiatt is döntött úgy a cég vezetése, hogy 2016 első negyedévétől kezdődően nem üzemelteti tovább a Shopline webáruházat, hanem a Magyarországon működő két legjelentősebb könyves márka összekapcsolódásával a kultúra területén folytat még elkötelezettebb tevékenységet. A cég nevének megváltoztatásával is ezt kívánja a társaság hangsúlyozni.
A Libri-Shopline Kereskedelmi Nyrt. 2016. április 29-én tartott rendes közgyűlésén hozott határozata értelmében a társaság cégneve Libri-Bookline Kereskedelmi Nyilvánosan Működő Részvénytársaságra, röviden: Libri-Bookline Nyrt.-re módosult. A változást a Cégbíróság május 17-én jegyezte be.
A teljes cégcsoport a Libri Könyvkereskedelmi Kft. és érdekeltségei, valamint a Shopline Nyrt. összefonódásával jött létre, amelyet 2013-ban engedélyezett a Gazdasági Versenyhivatal. Ezt követően a Libri-Shopline Nyrt. a közép-európai régió egyik legjelentősebb kulturális vállalatává nőtte ki magát.
A Libri 2015-ös arculatváltása után országos bolthálózatában és a libri.hu-n is letisztult, elegáns, egységes környezettel, valamint több évtizedes szakértelemmel várja ezután is a vásárlókat; a Bookline pedig szintén a 2015-ben megújított fiatalos, frappáns, pimasz, alapvetően online olvasásnépszerűsítést tűzte ki céljául. A cégcsoport a 2016-ban is támogatja a kisebb könyvkiadókat és szakmai műhelyeket Nyitott Könyv programjával, aktív szerepet vállal az olvasásnépszerűsítésben és nagy energiát fordít CSR programjaira is.
Legolvasottabb

Adategyeztetés: szüneteltethetik a nyugdíját annak, aki ezt elmulasztja

Így lehet kijátszani az új benzinárszabályt
Soros György megtalálta Vlagyimir Putyin gyenge pontját?

Új autómárka jelent meg Magyarországon, 20 kereskedés nyílik

Úgy halnak le az atomerőművek, hogy egész Európa energiaválságba kerülhet

Termobárikus fegyvert vetettek be Ukrajnában
Változik a tankolás a Mol-kutakon
Hatósági áras üzemanyagok: nem várt probléma az OMV-nél
