A cég közleménye szerint nem igaz a Magyar Hírlap azon állítása, hogy a tisztázatlan körülmények között kötött szerződések nyertesei RTL Klub-közeli médiacégek volnának. A cáfolat szerint nem igaz az sem, hogy az egyik vásárlónak, az IMG Médiaügynökségnek bármilyen százalékban is tulajdonosa lenne az RTL Klub egyik legfontosabb szállítója, az IKO Production Kft., illetve annak bármelyik tulajdonosa. A cég visszautasította továbbá azt az állítást is, hogy törvénytelen eszközökkel szeretne versenyelőnyhöz jutni a konkurens tévécsatornával, a Tv2-vel szemben. A Magyar RTL Televízió Rt. fontolóra veszi, hogy milyen jogi lépéseket tegyen a Magyar Hírlap, illetve annak kiadójával szemben, első lépésként pedig felkéri a Magyar Hírlapot arra, hogy a valótlan állításokat közlő, írásával azonos helyen és terjedelemben közöljön helyreigazítást. A Magyar Hírlap ma megjelent cikke szerint összesen évi 900 millió forint plusz áfáért értékesítette áprilisban az MTV öt évi reklámidejét az akkor még ügyvezető alelnök Ragáts Imre. A teljes reklámidőt három reklámügynökség, köztük az IMG Médiaügynökség vásárolta meg jóval annak piaci ára alatt: 2002-ben például egymilliárd forintért értékesítette azt az MTV kereskedelmi osztálya, ráadásul az áprilisban megkötött szerződések 900 millió forintos ára nem tartalmazza az infláció követését. A szerződés megkötésére a kuratórium megkerülésével, közbeszerzési eljárás kiírása nélkül került sor. Az MTV kuratóriumi elnöksége vizsgálatot rendelt el a szerződések ügyében.