A Szentkirályi Magyarország Kft. legfőbb üzleti mutatói a koronavírus-járvány kitörése előtti szintet is meghaladták 2021-ben, és jelentősen növelte piaci részesedését a természetes ásványvízpiacon - adta hírül a társaság.
Tavaly a vállalat számlázott árbevétele több mint 10 százalékkal, eladásainak volumene pedig 7 százalékkal nőtt a 2020-as évhez képest. A tavalyi enyhébb járványügyi korlátozások hatására ismét többen fogyasztottak élelmiszert és italt az otthonukon kívül, például vendéglátóhelyeken vagy útközben, ennek köszönhetően dinamikusan növekedtek a kis kiszerelésű termékek eladásai az ásványvíz-, üdítőital- és jegesteaszegmensben is.
A vállalat 2019-es átalakulása óta lezárult az integráció folyamata, és jelenleg is zajlik a közös vállalati kultúra kialakítása a Szentkirályi és a Pepsi csapatainak összehangolásával – jelentette ki Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A folyamatosan növekvő vásárlói igények kiszolgálása érdekében a Szentkirályi Magyarország évek óta kapacitásbővítő beruházásokat hajt végre. Három évvel a legutóbbi üzemcsarnok és palackozó gépsor átadását követően, tavaly októberben letették a több mint 1500 négyzetméteres új raktárcsarnok alapkövét. Az 1 milliárd forint összértékű beruházás második ütemében megépülő üzemcsarnok új, modern gépsorok telepítését, valamint a gyártási és raktározási kapacitás bővítését teszi lehetővé - derül ki a vállalat lapunkhoz eljuttatott közleményéből.
Legolvasottabb

Hol van a tej és a hús a boltokban? És miért? Újabb változás az üzletekben

Pofon az oroszoknak: Szlovákia új gázszállítót talált

Újabb drágulás hozhatja a frászt az autósokra
Washington nemet mondott Moszkvának: csődbe kényszeríthetik Oroszországot

Megjelent az első drámai áruhiány Szerbiában

Semjén Zsolt üzent a tanároknak

Két tűz között találhatja magát a magyar kormány

MVM-ügyfelek, figyelem: fontos váltiozást jelentettek be
