A JYSK dán áruházlánc első magyarországi üzletét Budapesten nyitja meg. A JYSK profilja ágyneműk, fürdőszoba kellékek és felszerelések, valamint lakberendezési tárgyak értékesítése. A cég az elmúlt 26 év alatt, 20 országban, ezer boltot nyitott, az éves bevétele 1,4 milliárd euró. A többi nagy, nemzetközi áruházlánccal ellentétben - melyek nagy alapterületű boltokkal, de kis számban vannak jelen az országban - a JYSK üzleti struktúrája azon alapszik, hogy kisebb üzleteink az ország számtalan városában megtalálhatók legyenek. Így a hírek szerint néhány éven belül minden nagyvárosban nyitnak egy JYSK üzletet, évente 15 új üzlet a cél. A JYSK magyarországi megjelenése része a cég erőteljes Közép-Kelet európai terjeszkedésének. Üzletek nyíltak többek között Lengyelországban, Csehországban, valamint franchise üzleteink Lettországban, Észtországban, Litvániában, Koszovóban és Ukrajnában.