A monopolhelyzetben lévő társaság gyenge szolgáltatási színvonalával, és magas áraival csak a légi közlekedés stagnálását érheti el -mondta a BA Rt-ről szólva a WizzAir vezérigazgatója. A kijelentés azon a sajtótájékoztatón hangzott el, amelyen bemutatták a a WizzAir kilencedik Airbus A-320-as gépét, s amelyet 2007 és 2010 között további 24 követ. Bár a WizzAir Ferihegyen 17 úti célra közlekedtet járatokat, a társaság - a fenti okok miatt - nem Budapestet tekinti a legfőbb cél állomásának. Váradi elmondta, hogy az idén nyáron várhatóan 5 százalékkal csökken a diszkont légitársaságok budapesti forgalma a tavalyihoz képest, míg a lengyelországi megduplázódik. A WizzAir 2005-ben 1,9 millió utast szállított - ebből a magyar piacon körülbelül félmilliót. A cégvezető arra számít, hogy idén 10 százalékos növekedést érnek el, és 2006-ban 3 millió fő feletti forgalommal számolnak. "Ahhoz, hogy egy légitársaság - beleértve a hagyományos légitársaságokat is - Közép-Kelet Európa vezető utasszállítója legyen, éves szinten 6 millió utast kell szállítania" - mondta Váradi, aki szerint a WizzAir ez a célt három év távlatában elérheti, vagyis ekkorra lehet Közép-Kelet Európa vezető légi közlekedési társasága.