A nők leginkább a tisztatási betétet választják

Magyarországon a női higiéniai termékek piacára legkésőbb belépő, ám azóta egyre elterjedtebb tisztasági betétek forgalma volt a legnagyobb 2005. május és június során – derül ki a GfK Hungária felméréséből.
NAPI Online, 2005. augusztus 4. csütörtök, 17:09
Fotó:

A női higiéniai termékek piacán belül három termékkategória - egészségügyi betét, tampon és tisztasági betét - közül a tisztsági betétből fogyott a legtöbb, részesedése 47 százalékos volt; a vizsgált időszakban a vásárló háztartások 16 százalékában használták. Az értékesítésből származó bevétel alapján ugyanakkor a mennyiségi összevetésben mindössze 32 százalékos részt képviselő egészségügyi betét vezet, szintén 47 százalékos aránnyal. Ebből adódik, hogy a tampon az értékesített mennyiség alapján 21 százalékkal a harmadik helyen áll. A női higiéniai termékeket főként a hipermarketekben veszik meg a vásárlók, de a drogériákban is jól fogynak ezek a cikkek.

HOZZÁSZÓLÁSOK