A BKV is extra kapacitásokkal készül az eseményre, esetükben is mérhető az extra jegybevétel, viszont a fesztivál nem generál mérhető forgalomnövekedést a sztrádákon.
A taxitársaságoknak ellenben jól jövedelmez a Sziget kilenc napja. A City Taxi évek óta a hivatalos szállító minőségben a sziget belsejéig, illetve az ott kialakított taxidrosztról fuvarozhatja a fesztiválozókat. Átlagosan napi 1200 extra fuvart jelent a társaságnak egy átlagos nyári naphoz képest, s további néhány százat tesznek ehhez hozzá a Szigetre kiérkező vendégek.
Az átlagos díj 3 és 4 ezer forint között mozog, azaz elmondható: aki taxival távozik a Szigetről, az már hazaviteti magát, s a városban nem száll át az éjszakai buszra. A haszon nem a fuvarszervezőnél csapódik le, hanem a City tag-vállalkozóinál, ugyanakkor a taxisok havi tagdíjába eleve bekalkuláták az összeget - tudta meg a lap.
A mobil hanghívások, az SMS, az utóbbi évben pedig már a mobilinternet-szolgáltatás is jelentősen felfutott a rendezvény ideje alatt. Hogy ez mekkora extrabevételt jelent, azt nem árulták el, de a T-Mobile tájékoztatása szerint a szigeten egy közepes méretű város forgalma bonyolódik.
A Sziget Fesztiválhoz legközelebb eső hipermarketben, az óbudai Auchan áruházban jelentős forgalomnövekedést tapasztalnak ilyenkor. Gillemot Katalin szóvivő a lapnak elmondta: a fesztivál alatt 25-35 százalékkal nő a különféle alkoholos italok és a grill stand forgalma.
A kempingfelszerelések iránti kereslet még ennél is lendületesebben, 70 százalékkal emelkedik.
A benzinkutak pedig nem az üzemanyagon, hanem a shopban kínált árukon keresnek sokat ilyenkor.