Győrtől Csornáig bővül az M85-ös

Már az első fél évben elkezdődhet és 2015 első felére első felére be is fejeződhet az M85-ös gyorsforgalmi út Enese és Csorna, valamint Győr és Enese közötti szakaszának, továbbá Csorna keleti elkerülőútjának építése - írta az Index.
NAPI, 2013. január 2. szerda, 18:23

A munkálatok elvégzéséről szóló közbeszerzési eljárás tegnap jelent meg, a jelentkezési határidő február 14. - közölte az állami sztrádaberuházó NIF Zrt. A beruházás eredményeként Csorna mentesülhet tranzitforgalom egy részétől, megszabadulhat a városon átdübörgő kamionoktól. Győr és Enese között hét kilométer, Enese és Csorna közötti további hét kilométer hosszú kétszer kétsávos utat kell megépíteni. Mindkét szakasz becsült ára nettó 8,055 milliárd forint. A 6,3 kilométeres csornai elkerülő nettó 17,5 milliárd forintból épülhet meg. Ennek megfelelően a teljes gyorsforgalmi útszakasz Győr és Csorna között - leszámítva a már elkészült enesei elkerülőt - kilométerenként 1,68 milliárd forint forintba kerülhet. A beruházások a Közlekedés operatív program (Közop) keretében valósulnak meg, 85 százalékban uniós, 15 százalékban hazai forrásból.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

bnyuszi, 2013.01.03 19:40

@bnyuszi: egyébként én örülök neki, hogy talán végre elkezdődik ennek a megépítése. Egyrészt járok arra és tapaztalom, hogy mi van ott, másrést korábban volt egyy felmérés, amely kimutatta, hogy Csornán van (az egyik) legnagyobb átmenő forgalom. Ha jól emlékszem, akkor napi 12 000 autó.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

bnyuszi, 2013.01.03 19:37

Nem akarom egyik kormányt sem védeni, de úgy látom Ti az árak összehasonlításánál egyformának vesztek mindent:
- ez nem egy autópálya lesz, hanem gyorsforgalmi út! Van különbség (nem csak sebességben, hanem építészetileg is). Ez a kilométerárat jelentősen tudja befolyásolni.
- az autópálya építésnél is ha jól tudom az évek folyamán szigorodtak a műszaki előírások, amelyek nyilván a kilométerárra is kihatottak.

Ezek mellőzésével az összehasonlítás igen inkorrekt!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

homer11, 2013.01.03 10:21

@szkiita: ne hazudozz, nem áll jól neked!!!!!!!!! mondjuk kicsit én is rosszul emlékeztem: http://magyarnarancs.hu/belpol/versenyhivatali_birsag_az_autopalya-epitotilde_cegeknek_kuzdelem_az_arral-53841

valójában a vegyépszer = közgép = szekta pénztolvajai 2002-ben 2,3 Mrd-os km-enkénti díjjal számoltak. 2002-ben!!!!!!!!!!! tolvaj szektások.
1998-ban hornék alatt még 700 millió volt egy km, hantaboy tolvaj vére vitte azt 2,3 Mrd-ig 4 év alatt. és ezt nyögi azóta is az ország. ilyen mocskos tolvajok miatt tartunk még mindig itt. döbbenet, hogy ezt a szektát elvakult hívők még mindig képesek életben tartani. a scientológia smafu a szekta agymosásához képest.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

rigolya, 2013.01.03 01:49

@szkiita
@lomb

S budai nem talált semmit... de semmit! Pedig hogy keresett?!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

lomb, 2013.01.02 22:32

@szkiita: Tudod, hogy a tolvajok vádolnak másokat tolvajlással? Tudod, hogy a tolvajok fő fegyvere a mocskolódás? A kormánypártinak semmiképpen nem nevezhető napi.hu ebben a cikkében is leírta, hogy 7km 2x2 sávos út ára 8 milliárd Ft. Hol van ez a tolvajok 3 milliárd/km árához képest?

Azért az látszik, hogy a liberálbolsik fizetett ügynökei bármit is hazudnak a "pórnép" nem veszi be. Általában nem szokás, hogy a kormánypártok a kormányzati ciklusnak ebben a szakaszában fölényesen vezessenek - ám most ez a helyzet, a kormánypárt/ok fölényesen vezet/nek!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html