Az M0 útgyűrű déli szektorának jelenleg üzemelő M7-M6 autópályák közötti 7 km hosszú szakaszán a burkolat jelenleg annyira rossz minőségű, hogy forgalombiztonsági és utazáskényelmi szempontból szükséges az új szakasz átadása előtt a meglévő félpálya aszfaltburkolatának teljes cseréje - véli a NIF, amely szerint a meglévő pálya új aszfaltburkolata augusztus elejéig készül el, ugyanakkor a felújítás kapcsán sem hosszan tartó forgalomkorlátozásra, sem a forgalmi sávok jelenlegi (2+2 sáv) számának napokig tartó csökkentésére nem lesz szükség.

A régi útpálya teljes lezárása és forgalomnak való visszaadása szakaszosan történik:
A tervek szerint 2012. június 19-20-a éjjel a régi M0 útpálya M1 autópálya felé tartó forgalmát az M7 autópálya és az M6 autópálya közötti szakaszon teljes hosszban átterelik az új, elkészült betonpályára.

Az M5 autópálya felé közlekedők terelése két ütemben valósul meg:
2012. június 20-21 között éjjel M6 autópályától a 7-es úti felüljáróig
2012. június 24-25 éjjel 7-es úti felüljárótól az M7-ig

A lezárt szakasszal a tervek szerint 2012. július 24-én végez a kivitelező, amikortól a forgalom a teljes érintett szakaszon 2x3 sávon haladhat. A fenti ütemezés tarthatóságát a NIF szerint elsősorban az időjárás befolyásolhatja. Ezután már csak lokális, helyi terelések várhatóak, melyeket a befejező munkák elvégzése, továbbá az ideiglenes burkolati jelek, forgalomtechnikai eszközök eltávolítása tesz szükségessé.