Személytelenné válik az útdíjfizetés

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. úgy határozott, hogy a koronavírus-járvány elleni védekezés miatt a személyes ügyintézés lehetőségét megszünteti március 31-ig. Az ügyfeleitől azt kéri, hogy telefonon vagy online kezdeményezzék az ügyintézést.
Rácz Gergő, 2020. március 16. hétfő, 09:36
Fotó: Napi.hu / Szász Péter

Elektronikus úton jelenleg többek között pótdíjmaximalizálás és részletfizetés kérhető, de meghatározott feltételek esetén lehetőség van az elírt rendszám javítására, a felségjelzés módosítására vagy rendszámcserével kapcsolatos ügyek intézésre is - írja a hvg.hu.

Ha más ügyet szeretnének intézni, azt mindenféleképpen jelezni kell telefonon vagy online. A társaság minden ügyféllel felveszi a kapcsolatot az ügyfél által megadott elérhetőségen.

A társaság ügyfélszolgálati számra belföldről és külföldről a +36 (36) 587-500.

HOZZÁSZÓLÁSOK