A válság hatására kínálatukon és gazdálkodásukon is változtattak az utazási irodák, melyek nagyszabású akciókkal csábítanak utazásra - derül ki a Világgazdaság összeállításából.
A válság tapasztalatainak tükrében alakítottak gazdálkodásukon és kínálatukon az utazási irodák, melyek a rövidebb és olcsóbb utak iránti kereslet megnövekedésére és a közeli nyaralóhelyek felértékelődésére számítanak idén - írja a Világgazdaság.
Az idei szezont az árérzékenység fogja jellemezni, így a széles kínálat mellett az utazási irodák erre helyezik a hangsúlyt - derül ki az összeállításból. A Neckermann például akár harminc százalékos kedvezményt is nyújt, ha az utazók március 8-ig lefoglalják nyaralásukat, és az igényekhez illeszkedve kiemelten széles választék jellemzi az idei ajánlatokat.
First minute-akcióval csábít utazásra az IBUSZ is: április végéig a nyári katalógus kínálatára 20-30 százalékkal alacsonyabb árakat alkalmaznak.
A Vista a számára otthonos területeken növelte inkább a vállalásait, a kockázatosabb charteres utaztatás műfajában pedig stratégiai partnerek árualapjaira támaszkodott. Az idei nyári szezonra a kereslet tavalyi változásait figyelembe véve jelentősen bővítették a kínálatukat az olyan közeli nyaralóhelyek tekintetében, mint Ausztria, Görög-, Horvát-, illetve Olaszország.
Az idei kilátásokkal kapcsolatban óvatosan derűlátók a szakmabeliek: arra számítanak, hogy némileg nagyobb lehet a tavalyinál a forgalom, amely azonban a 2008-astól még elmaradhat.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.