Óriási változás az ügyfélszolgálatokon szeptembertől - erről tudnia kell!

Szeptember elsejétől a telefonos ügyfélszolgálatoknak öt percen belül meg kell kezdeniük az érdemi ügyintézést - hívja fel a figyelmet a hirado.hu.
K. Kiss Gergely, 2017. szeptember 7. csütörtök, 12:59

"A nyomja meg a hármas gombot" típusú mondatok többnyire csak egy másik hangüzenethez vezetnek. "A várjon a kezelő jelentkezésére" után legtöbbször csak a zene indul el, amikor pedig ügyintézőhöz kapcsolnak, általában valamilyen olyan adatot, ügyfélazonosítót vagy szerződésszámot kérnek, amivel éppen nem tudunk szolgálni - összegzi az általános rossz tapasztalatokat a portál.

Mindennek elvileg vége

Szeptembertől a fogyasztóvédelmi törvény pontosan meghatározza, hogy a közszolgáltatások esetében öt percen belül el kell kezdődnie az ügyintézésnek, amely magában foglalja a várakozási időt is - hívta fel a figyelmet a Baranovszky György, a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének elnöke.

A fogyasztóvédelmi törvényben meghatározott kötelezettség nem csak a közszolgáltatásokra, hanem a hírközlési szolgáltatásokra is vonatkozik.

A törvénymódosítás nem csak azt határozza meg, hogy öt percen belül meg kell kezdeni az ügyintézést, hanem azt is előírja, hogy az egyes menüpontra kell tenni a panaszbejelentést.

 

HOZZÁSZÓLÁSOK