Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az idei költségvetés egy eldugott szegletében 12 milliárd forintos előirányzat szerepel, amit a rendszámcsere végrehajtásától remél(t) a kormányzat. Mivel az évből már csak négy hónap van hátra, ennek a teljesülése egyre valószínűtlenebb, de egyre nagyobb az esélye annak, hogy jövőre mindez megtörténik. A jelenlegi három betű, három szám kombináció - mely mintegy 16 millió különböző rendszámtábla használatát teszi lehetővé - még nem indokolja a cserét, hiszen az abc sorrendben kiadott rendszámok közül a legújabbak kezdődnek M betűvel. Ez azt jelenti, hogy 22 év alatt kb. a rendelkezésre álló tartomány feléig jutott a hatóság, miközben az 1990-es évek elején kiadott A, B, vagy C betűvel kezdődő azonosítók már alig láthatók az utakon, egyszerűen azok az autók, amikre ezek kerültek, már "kikoptak", elhasználódtak, bontásra kerültek.
Mivel a rendszámok - és a hozzá tartozó táblák - nyilvántartása teljes egészében elektronikus úton történik, így a rendszerből pontosan kinyerhető a valós, "élő" rendszámok mennyisége, és a nem használtak szükség szerinti - amire az újautó piac 6-7 évvel ezelőtti szintre emelkedése esetén is közel 20 év múlva lenne szükség - újra kiosztására minden lehetőség adott. Ráadásul a rendszámok esetében annak is kisebb a valószínűsége, mint ami az újra allokált telefonszámoknál előfordul, hogy olyan hívást kap az új előfizető, ami nem neki szól, azaz olyan cselekedetért kapna büntetést, amit az előző felhasználó követett el.
A körzetesítésnek egy 93 ezer négyzetkilométer nagyságú országban sincs különösebb jelentősége, sem a közlekedésbiztonságra - a távolról érkezett autóssal szembeni toleranciára -, sem másra nincs különösebb hatása.
Győri Gyula kiemelte, hogy az új európai szakszolgálati engedélyek bevezetésére Magyarország nem kért derogációt, így azt a Malév pilóták még a társaság csődje előtt megkapták. Az engedély birtokában más lajstromozású gépet is vizsga nélkül vezethetnek. Győri Gyula másfél éve már az NKH elnökhelyettesekét, a Légügyi Hivatalt vezette. Szervezőmérnöki és légiforgalmi logisztikai diplomával, továbbá kereskedelmi és légitársasági pilóta jogosítvánnyal rendelkezik. Részt vett a debreceni repülőtér infrastruktúrájának az átalakításában, a város Fidesz frakciójának a helyettes vezetője is volt 2002 és 2011 között.
A Magyar Közlöny mai számában részletesen írnak arról, hogyan érinti a kormány csütörtöki, koronavírus-járvány megfékezésével kapcsolatos döntöse az autós vállalkozásokat.
Ordog666, 2012.08.30 07:56
Beindult az emberi butaságra alapozott PR gépezet:
1.sz. Médiábán bemutatják az ország leghülyébb nyugdíjasát: "... milyen előnyös lesz, ha ránézek a rendszámra és látom, melyik vidékről való, tudni fogjuk miért tájékozatlan...."
2.sz. " picike " lenyúlás? 20 x 20.000 X 1.000000 = 400 milliárd Forint.
3.sz. Tudom, hogy Te nem vagy ennyire alulképzett. Biztosan érdekelt vagy anyagilag ( nem a kárvallottal oldalán ).
4.sz. Mennyit kapsz főnöködtől az okos hozzászólásért ?
Üdv: szegény ördög666.