A korábbi évekhez hasonlóan idén is végez fogyasztói elégedettségi vizsgálatot a Magyar Energia Hivatal (MEH) - együttműködve az áram- és földgáz-szolgáltatásban érintett hálózati elosztói engedélyesekkel és egyetemes szolgáltatókkal - közölte a hivatal.

A vizsgálatot a lakosság, illetve a kis- és közepes vállalatok, intézmények körében végzi majd a MEH.

Szeptemberben és októberben több mint húszezer fogyasztót személyesen keresnek fel a szolgáltatók által megbízott piackutatók kérdezőbiztosai, akik egy kérdőív segítségével gyűjtik majd össze a felhasználók véleményét a szolgáltatásokról, valamint az érintett energetikai vállalkozásokról.

A válaszadás önkéntes, de a hivatal arra kéri a fogyasztókat, hogy véleményeikkel segítsék a vizsgálat eredményességét, az eredmények ugyanis hozzájárulhatnak a szolgáltatás színvonalának javulásához.