Nem sokat változott tavaly óta a hazai vállalatok Top 200-as listájának élmezőnye: a 2006-os árbevétel alapján első a Mol, második az Audi Hungaria – idézi a Figyelő kiadványának adatait a Világgazdaság. A harmadik helyen új szereplő, az E.On Földgáz Trade jelent meg, s ezzel a tavalyi dobogós Magyar Telekom kénytelen beérni a 4. hellyel. Mivel az első tízben további energiacégek és a Magyar Suzuki is képviselteti magát, itthon is az a két ágazat adja a listavezetők derékhadát, mint külföldön: az olaj- és az autóipar. A telefoncég az üzemi eredmény szerinti ragsorral vigasztalódhat, ugyanis is a Mol után övé a második hely és az Audi hazai cége csak a harmadik. A társadalmi felelősségvállalás némileg szubjektívebbnek tűnő – a Braun & Partners Network CSR által összeállított – listáján első a Telekom, második az MVM és harmadik a Mol. Az első tíz (árbevétel alapján): 1. Mol (2891,2 Mrd forint), 2. Audi Hungaria (1267,7), 3. E.On Földgáz Trade (825,5), 4. MTelekom (671,2), 5. Philips Magyarország (637,1), 6. GE Hungary (632,8), 7. Panrusgáz (579,3), 8. E.On Hungária (497,8), 9. Tesco-Global Áruházak (481,7), 10. Magyar Suzuki (415,3).