A Pick is ott lesz a Magyar Nagydíjon

Egyedülálló, különleges sport szponzorációs megállapodást kötött a Magyar Vodafone Zrt. a Bonafarm csoporttal.
Diószegi József, 2010. június 28. hétfő, 10:50
Fotó:

A megállapodás keretében a Bonafarm legismertebb márkája, a Pick logója is felkerül a Vodafone által támogatott McLaren Mercedes autóira a Magyar Nagydíj ideje alatt - jelentette be Beck György, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója egy hétfői tájékoztatón.

Csányi Sándor, a Bonafarm csoport alapítója elmondta, hogy a Pick-et választották a csoport márkái közül, mert világviszonylatban ez legismertebb. A cég - amely 32 országba szállít termékeiből -, azt várja ettől a lehetőségtől, hogy például Angliában - amely az egyik stratégiai célország a Pick esetében - tovább nő a termék fogyasztása. A televíziós közvetítésnek, illetve az egyéb megjelenésnek köszönhetően ugyanis több száz millió emberhez juthat el a márka - hangsúlyozta Csányi.

HOZZÁSZÓLÁSOK