A Kreatív Reklámversenyen minden eddiginél szorosabb verseny alakult ki az interneten is megtekinthető filmek között, amelyekre a nézők is szavazhattak - tudósított az MTI. Az első helyezett a UPC Telefonember reklámkampánya lett. A szombat délutáni vetítések utáni, vasárnap hajnalig tartó fieszta blokkjaiban többek közt régi magyar reklámokat, híres színészeket, sőt, neves rendezőket felvonultató hazai és nemzetközi hirdetéseket, remekbe szabott filmeket tekinthetett meg a nagyérdemű, órákon át. Az igazán ütős szpotok kategóriájába tartoztak az Amnesty International nevével fémjelzettek, illetve egy-két AIDS- vagy drogellenes alkotás, vagy éppen a figyelmet a világ és a társadalom egyéb problémáira ráirányító kisfilmek. A román reklámfilmesektől szintén szellemes alkotásokat sikerült begyűjteni - ha ezek indultak volna a bevezetőben említett magyar versenyben, simán kibérelhették volna az első három helyet. Hogy az ellenpontok se maradjanak ki, felbukkantak az inkább kínos, mint jól megcsinált produkciók is - ezúttal egy-egy szerbia-montenegrói reklámfilmrendező szégyenkezhetett. Ha pedig utóbbiak láttán a nézők inkább kimenekültek volna a folyosóra, ott is várt rájuk megpróbáltatás: kellett hozzá némi rutin, hogy az ember elkerülje a több kiló reklámanyaggal támadó hostokat és hostesseket. Az is igaz viszont, hogy a régi jó BNV-s hagyományok sokaknál tovább éltek, és szinte sportot űztek a mindegy-mi-az-csak-színes-és-vastag-legyen típusú nyomtatott anyagok begyűjtéséből.