All-inclusive utazik a magyar

Magához térni látszik a magyar utazási piac.
NAPI, 2010. szeptember 8. szerda, 09:38
Fotó:

Döcögősen indult az idei előszezon és a nyár eleje is gyengén sikerült az izlandi vulkáni hamufelhő, illetve a görögországi események miatt, a július és az augusztus azonban már erősnek bizonyult az utazási irodák forgalmában - derül ki a Világgazdaság cikkéből. A nagy utazási irodák 12-15 százalékos növekedést érzékeltek a tavalyi mélyponthoz képest.

A legnagyobb cégek tapasztalatai szerint több magyar ment Olaszországba, Spanyolországba és Törökországba. A horvát tengerpartra és a magyar üdülőhelyekre viszont annyian utaztak, mint tavaly. Érezhetően nőtt az üzleti és az incentive utak száma.

Általában a 100 ezer forint alatti, illetve a 200 ezer forintnál drágább utak iránt élénkült meg a kereslet. Trendszerűvé vált, hogy a magyar turisták az all-inclusive utakat részesítik előnyben azokban az országokban, illetve szállodákban, amelyekben ezek elérhetők.

HOZZÁSZÓLÁSOK