Betör Magyarországra az amerikai kedvenc

Az ikonikus amerikai Gap is márkaüzletet nyit a nyár folyamán az Árkád 2-ben.
MTI-Eco, 2013. március 7. csütörtök, 15:22
Fotó: Napi.hu

Március 20-án nyitja meg kapuit az Árkád 2, amellyel együtt az Árkád Budapest Magyarország legnagyobb alapterületű kiskereskedelmi komplexuma lesz. Az ECE tulajdonában lévő bevásárlóközpontban a LEGO, a Stradivarius vagy éppen a Nike után az amerikai Gap is megjelenik majd ruházati (női, férfi, gyermek és baby) kollekciójával az Árkád 2-ben - közölte a tulajdonos társaság.

Akárcsak a Nike esetében, a Gap márkaüzlet is a Trimera Group partnerségében nyílik meg. A népszerű márkát 1969-ben alapították San Franciscóban, és azóta hatalmas fejlődésen ment keresztül a cég. A számok is lenyűgözőek, hiszen közel 136 ezer alkalmazottjuk van, valamint a 3000 saját tulajdonú üzletük mellett több mint 300 franchise bolt működik szerte a világban. Ebbe az illusztris társaságba kerül majd be az Árkád 2-ben megnyíló hazai márkabolt is.

Az egyedi stílusa miatt kedvelt amerikai márkára a letisztult, klasszikus formák és kiegészítők jellemzőek. A Gap a névadó márkán kívül olyan brandeket tudhat magáénak, mint a Banana Republic, az Old Navy vagy éppen az Athleta.

HOZZÁSZÓLÁSOK