Az utóbbi időszak kedvező volt a légi iparban dolgozók számára Váradi szerint, ennek is köszönhető, hogy a Wizz Air-részvények árfolyama az elmúlt egy hónapban többször is csúcsot döntött.

Ugyanakkor a szép korszaknak valószínűleg hamarosan vége, így ki fog derülni, ki az, aki hosszú távon is talpon tud maradni. "Mi történik most? Life is too good, túl jó a piac, mindenki teljesít valamilyen szinten. Amikor nehezednek a körülmények, akkor tényleg kijön a különbség, hogy ki az, aki teljesítményre képes, és ki az, aki nem." - mondta a Forbesnek adott interjújában Váradi.

Ide kapcsolódón megemlíti, hogy bár mindenki siratta a Malévot 2012-ben, ám a Budapest Airport forgalma azóta megduplázódott.

Sirattuk, de a legjobb, ami történt a magyar légi közlekedéssel, hogy eltűnt egy rosszul működő légitársaság, és a helyére bejöttek sokkal jobban működők

- fogalmazott. (Újabb patinás cég léphet a Malév nyomába.)

A jövőt azonban optimistán várja, a cég növekedése "a következő tíz évben inkább 15 százalékos lesz....háromszorosára fogunk nőni, a mostani 100 gépből lesz 300, most viszünk 30 millió utast, akkor 100 milliót fogunk szállítani." Ez egyébként kifejezetten bátor terv, hiszen a 100 milliós számot jelenleg a British Airways-Iberia alkotta IAG csoport hozza, amely a világ hatodik legnagyobb légitársasága.

Ugyanakkor az USA egyelőre nem cél, "mai technológia azt teszi lehetővé, hogy a mi gépeinkkel vagy hasonló repülőgépekkel hat órát lehessen repülni. Ebbe körülbelül a Budapest-Dubai vagy Budapest-Tenerife az, ami még belefér."

Fotó forrása: Shutterstock