Az összesen nyolcvan, 15-25 ezer kilométert futott, egy évnél fiatalabb Renault Mégane és Laguna típusú személygépkocsi a lízingszerződés futamidejének lejártát követően került vissza a Renault Budapest Kft.-hez, amely az autókat a Metro segítségével értékesíti. Az akció egyelőre négy budapesti - Ferencváros, Budaörs, Budakalász, Fót - áruházban zajlik, és amennyiben beválik, akkor kibővíti gépkocsiértékesítési tevékenységét a Magyarországon 13 egységgel rendelkező társaság. Az akcióba forgalomnövelési céllal kezdett bele az MHH - nyilatkozta Jaross Tamás, a Metro-hálózat vezérigazgatója, mivel az elmúlt hónapokban az egész szektorban csökkent a bővülés üteme. Ez elsősorban a bérnövekedés lassulásának, valamint az elmúlt időszakot jellemző hitelfelvételi hullámnak köszönhető: a vásárlók nagy része most a törlesztőrészletek fizetése miatt kénytelen szűkebbre húzni a nadrágszíjat. A Metro egyéb akciókkal is reagál a 20-50 százalékkal a jelenleginél alacsonyabb árakkal induló Lidl kínálatára: a téli akciókat már december 15-én megkezdi a hálózat, valamint 23.30-ig meghosszabbított nyitvatartással várja a vásárlókat.