Instant iroda, bérelhető titkárnővel

A Colliers szakértője az ún. instant irodák jellemzőit ismerteti.
NAPI Online, 2007. október 24. szerda, 12:42
Fotó:

Számos kis cégnek, vagy csak egy-egy projektre létrejött társaságnak nincs állandó irodája, ám az ügyek intézéséhez néhány hónapra kibérel egy úgynevezett instant irodát. Ebben az esetben a bérbeadó komplex szolgáltatást nyújt, amely tartalmazza a berendezett és informatikailag felszerelt helyiségeket, a titkárságot, akár a titkárnőt is - mondja Saly Miklós, a Colliers Ingatlanügynökség irodaüzletágának társigazgatója.

A szakember nemzetközi szinten is jó példaként említette a biztonságos irodák, tárgyalók és virtuális irodák bérbeadására szakosodott Regus irodaközpontokat, amelyek a világ 70 országának 400 városában, 950 helyszínen - főleg a gazdasági élet stratégiai központjaiban, fővárosokban - helyezkednek el. A fenti példa azért is érdekes, mert plasztikusan rámutat arra, hogy az ilyen jellegű szolgáltatásokat a legkülönbözőbb méretű vállalkozások - a fejlődőktől kezdve a Fortune 500-as listájának prominens tagjaiig - veszik rendszeresen igénybe. Az instant irodáknak óriási előnye mindenek előtt, hogy a vállalkozás gyorsan beköltözhet, azonnal dolgozhat, és nem kell a piacon megszokott, egy-két éves szerződést megkötniük: ha végeztek, mehetnek is, azonban természetesen minden szolgáltatást külön-külön meg kell fizetniük.

Az úgynevezett virtuális irodák elsőrangú lehetőséget nyújtanak egy-egy vállalkozásnak, amely a hozzá illő, helyi irodacímet adhatja meg az ügyfelekkel folytatott levelezéshez. A telefonos ügyfélszolgálat munkatársai pedig akár a világ legtöbbre becsült irodacímein fogadhatják a megkereséseket.

HOZZÁSZÓLÁSOK