Jó számokat közölt az ásványvízgyártó

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2017-ben megközelítőleg 16 millió palackkal többet adott el a magyar piacon, mint a megelőző évben, ezzel 282 millió palackra növelte az éves értékesítési volument - tájékoztatta pénteken az MTI-t a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
Szepesi Anita, 2018. január 12. péntek, 13:29
Fotó: Stockfresh

Balogh Levente azt közölte, hogy a vállalat piaci részaránya évről évre folyamatosan nő, a 2017 januártól novemberig tartó időszakban a természetes ásványvízpiacon 36,5 százalékos részesedést ért el, ami 45 bázispontos növekedést jelent az előző év hasonló időszakához képest.

Ugyanezen időszakban a vállalat eladásainak volumene az ízesítetlen ásványvízpiacon 3 százalékkal nőtt, ami meghaladja a piac átlagos, 2,3 százalékos növekedését. A cég árbevétele 2017-ben a végleges lezárást követően várhatóan meghaladja majd a 15 milliárd forintot - tette hozzá.

Balogh Levente emlékeztetett, hogy új, magas magnézium tartalmú természetes ásványvíz, a Magnesia forgalmazását kezdték meg az elmúlt évben a magyar piacon, 2017 jelentős beruházásaként pedig a 2,6 millió eurós kékkúti szirupkeverő üzem átadását említette.

A Central Europe Mineral Water (CEMW) Holdingot 2015-ben hozta létre a Karlovarské Minerální Vody Group-ot (KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa, Balogh Levente. 2015 márciusában a CEMW Holding tulajdonába került a Kékkúti Ásványvíz Zrt., majd azt követően 2015 áprilisában a Szentkirályi Ásványvíz Kft. is.

A vállalatnál, amely egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, valamint a szénsavas üdítőitalok piacán, jelenleg 355 munkavállalót foglalkoztatnak, a kékkúti üzem dolgozóinak száma ezen belül 84 - közölte.

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2016-ban közel 15 milliárd forintos árbevételt ért el.

HOZZÁSZÓLÁSOK