Mégis fizet a Wizz Air a hétórás késés miatt

Korábban a "rendkívüli körülményekre" hivatkozva az összes kártérítési igényt visszadobta a Wizz Air a nagy késés miatt, most viszont az Indexnek több olvasója azt írta, levelet kapott a légitársaságtól, amelyben elismerik, hogy hibáztak és fizetnek is. Az eset után a Miniszterelnökség vizsgálatot rendelt el.
Domokos Erika, 2019. július 22. hétfő, 22:32
Fotó: Napi.hu / Szász Péter

Azok az utasok örülhetnek, akik június 6-án a londoni Gatwick reptérről indultak Budapestre, de először Debrecenben landoltak, és csak másnap hajnalra értek vissza a fővárosba a fapados légitársaság W6 2222 járatával.

A hétórás késés miatt többen is megpróbálták visszaszerezni a repülőjegy árát, de a Wizz Air akkor még azt válaszolta az utasoknak, hogy a késést a budapesti repülőtér bezárása okozta, amely komolyan befolyásolta az összes repülőtéri műveletet, ez pedig rendkívüli körülménynek számít, így nem jár vissza pénz - írta az Index.

Az eset után a Miniszterelnökség azonnali vizsgálatot rendelt el. A hatóságnak többek között azt kellett vizsgálnia, hogy a légitársaság megfelelően tájékoztatta-e az ügyfeleit, illetve, hogy minden jogszabályi kötelezettségüknek eleget tettek-e.

Majd múlt pénteken a Wizz Air több utasát is emailben értesítette, hogy jár a kompenzáció. Eszerint választhatnak, hogy 300 eurónyi kreditet írjanak jóvá nekik vagy 250 eurót utaljanak vissza számlájukra.

A Wizz Air megerősítette a lapnak, hogy "az érintett W6 2222 járat utasai jogosultak a kompenzációra".

HOZZÁSZÓLÁSOK