Míg ugyanis az egy évvel ezelőtti kampány során a biztosításukat olcsóbb díjért korábbi cégükhöz visszakötő közel 515 ezer ügyfél a teljes váltó állomány 35 százalékát tette ki, addig a hátunk mögött hagyott 2011-es kampányban számításaink szerint a korábbi biztosítóihoz visszakötő ügyfelek száma 300 ezer körül lehetett, ami az új biztosítási kötvényt kitöltők 23 százaléka.
Szakértők szerint épp a visszakötések arányának csökkenése okozhatta a váltók számának előzetesen várt növekedésének elmaradását, amit az indokol, hogy a klasszikus kampány elmúltával egyre több társaság alkalmaz akkora mértékű kampánykedvezményeket, amelynek nyomán a biztosítottak felvállalnák a visszakötéssel járó ügyintézést – ha már úgyis a régi biztosítónál akarnak maradni.
További részletek a szerdai Napi Gazdaságban