Nagy változás az ikonikus magyar üdítőnél

Itt a Márka! Itta már ma? - állt egykor a magyar üdítő hirdetésein. A cég azóta is létezik, most uniós pénzből megvalósuló fejlesztéssel próbál újra a csúcsra jutni.
Szabó Dániel, 2018. február 6. kedd, 08:09

Újabb gyártó gépsor beüzemelésével, valamint a háttértechnológia és saját fejlesztő laboratórium innovációjával növeli gyártási kapacitását, ráadásul a termékkínálatát is tovább bővíti a Márka Üdítőgyár Kft - írja keddi számában a Magyar Idők.

A mintegy 496,91 millió forintnyi uniós támogatásból, a Gazdaságfejlesztési és innovációs programban megvalósuló fejlesztés várhatóan 2019-re készülhet el. A tervek szerint a bővítés növeli a munkahelyek számát is, valamint a cég vezetése azt reméli, hogy újabb fogyasztókat szólíthat meg.

A Márka Üdítőgyár Kft. árbevétele 2016-ban 2,82 milliárd forint volt, amely az előzetes tavalyi adatok alapján meghaladhatta a 3 milliárd forintot. A cég jelenleg teljesen magyar tulajdonban van.

Az egyik konkurens cég, a Coca-Cola is fejlesztést hajt végre Magyarországon.

A fotó forrása: Márka.

HOZZÁSZÓLÁSOK